ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΕΝΑ ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΡΩΙΝΟ
Σε ένα συνεργατικό google docs οι μαθητές γράψαν τι θεωρούν ως υγιεινό πρωινό:
https://docs.google.com/presentation/d/1z5kNq0bxUT9jB0ofpPlFFajpqLNHK0GWuIv4bTNaMqQ/edit#slide=id.p
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ
Το κάθε σχολείο έφτιαξε το λογότυπό του και στη συνέχεια οι μαθητές ψήφισαν το καλύτερο.
Τα λογότυπα με την ψηφοφορία:
Το λογότυπο που κέρδισε ήταν αυτό που δημιούργησαν οι μαθητές της Έ τάξης του σχολείου μας.
Οι μαθητές γράψαν ακόμη τι θεωρούν υγιεινό και τι ανθυγιεινό.
https://docs.google.com/document/d/1SGtJS41cXLr0NrzRVq_7OtCHkflJxPx3drMnI4ABLAs/edit?usp=sharing
Όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία συναντηθήκαμε διαδικτυακά, συμμετέχοντας σε ένα debate, όπου ο καθένας προσπαθούσε να πείσει τους υπόλοιπους για την ορθότητα της άποψής του. Με την ολοκλήρωση του debate οι μαθητές παίξαν ένα παιχνίδι στο Kahoot απαντώντας σε συγκεκριμένο χρόνο ερωτήσεις σχετικές με όσα είχαν συζητήσει νωρίτερα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Οι μαθητές έγραψαν ένα συνεργατικό ποίημα σχετικό με τη διατροφή.
https://docs.google.com/document/d/1SGtJS41cXLr0NrzRVq_7OtCHkflJxPx3drMnI4ABLAs/edit?usp=sharing
Έφτιαξαν μια γκαλερί έργων με τις ζωγραφιές τους.
https://www.emaze.com/@ALRCRWLZZ/——
Παίξαν συνεργατικά παιχνίδια με τους μαθητές των άλλων σχολείων.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΪΟΥ
Οι μαθητές δημιούργησαν συνεργατικό βιβλίο με συνταγές.
https://www.storyjumper.com/book/read/131297752/–
Τέλος τραγούδησαν για τη διατροφή και το έργο αξιολογήθηκε τόσο από τους μαθητές όσο και από τους εκπαιδευτικούς.